czwartek, 3 marca 2016

Zwijka

 Patent podpatrzony kilka lat temu u znajomego, długo czekał na realizację.Zwijana torebka na pasek pomaga w zbieraniu różności, od hubki poprzez grzyby na kolację itp. Kiedy kieszenie są za małe aby pomieścić nasze skarby. Moja wersja jest długa na 30cm i szeroka na 25cm. U góry doszyta jest taśma 50mm. Nieużywana jest zwijana i trzyma się przy pomocy rzepów. Najpierw taśma jest przełożona przez pasek od dołu.  Aby zawsze równo się zwijała zaprasowałem kanty na materiale w miejscach zgięć. Pełna zwijka trzyma się na guziku przyszytym mocną dratwą. Jakoś bardziej ufam guzikowi jeśli chodzi o obciążenie. Aby dziura w taśmie się nie strzępiła stopiłem jej brzegi płomieniem zapalniczki.

zwijana-torebka2 zwijana-torebka3 zwijana-torebka4 zwijana-torebka1

7 komentarzy:

Anonymous pisze...

Fajne. Podoba mi się.

Artur Lesniak pisze...

Coś podobnego pokazywali ostatatnio chłopaki z EDC . :) Dobry paten zawsze jest dobry .

Rafał S. pisze...

Worek na odzysk świetnie by się nadał w takiej roli. Jeśli komuś nie przeszkadza wojskowy szpej

Marcin Jedrczak pisze...

Pewnie, że się nada.Wydaje mi się, że właśnie worek na odzysk był protoplastą tego typu toreb.

Marcin Jedrczak pisze...

Może jakiś link, nie każdy wie kto to "chłopaki z EDC"

Artur Lesniak pisze...

https://www.youtube.com/watch?v=qHrZAguU_0g
To link do tego , tam .... :)

Marcin Jedrczak pisze...

dzięki

Najnowszy Post

Zagotować wodę w szkle

 Szklana butelka jest kolejną rzeczą w której w razie "w" można przegotować wodę, na pewno jest to zdrowsze niż użycie plastiku. D...